Klantenservice

Top 5 meestgestelde vragen van dit moment

Een overzicht van de bestedingspunten en fysieke winkels vind je hier.

Als het saldo op je VVV Cadeaukaart niet toereikend is, dan kun je het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen

Neem contact op met onze klantenservice.

Als de VVV Cadeaukaart is gekocht in een winkel, dan hoef je de kaart niet te activeren. Is de VVV Cadeaukaart gekocht in onze webshop en bedraagt de totale orderwaarde meer dan €60,-, dan wordt de cadeaukaart geblokkeerd verzonden. Het e-mailadres dat is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, ontvangt een bericht waarin staat hoe de kaart geactiveerd moet worden.

Na stap 1 en 2 te hebben afgerond wordt je digitale cadeaucode binnen 1 uur per e-mail verstuurd. Heb je de digitale cadeaucode binnen 1 uur nog niet ontvangen, bekijk voor de zekerheid dan ook je spambox.

Over welk onderwerp gaat je vraag?

FAQ's over cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over de cadeaukaart, de pincode, de geldigheid, etc.?

FAQ's over het besteden van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over het besteden van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over je saldo, de besteedmogelijkheden, activeren, etc.?

FAQ's over bestellen en betalen van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over bestellen en betalen van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over de levertijd, betaalmogelijkheden, je factuur, etc.?

FAQ's over zakelijke cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over zakelijke cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je als bedrijf of reseller een vraag of wil je de VVV Cadeaukaart accepteren?

Staat het antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Vul hiervoor onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. We streven ernaar binnen 5 werkdagen een reactie te sturen.
 
Geef bij je vraag of opmerking meteen aan of het om een specifieke cadeaukaart of bestedingspunt gaat, zodat we je direct van een passend antwoord kunnen voorzien. Gaat je vraag over de geldigheid, het saldo of de pincode van een cadeaukaart, upload dan een foto van de cadeaukaart (achterzijde met kaartnummer en pincode) en het aankoopbewijs.

Wil je advies ontvangen over een zakelijke bestelling?

Onze salesmanagers helpen je graag met een vrijblijvend advies over jullie zakelijk cadeau!

Telefonisch of per post iets vragen aan klantenservice?

Papendorpseweg 99
3528 BJ UTRECHT
Telefoonnummer: 030 - 307 41 00

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur!