Klantenservice

Top 5 meestgestelde vragen van dit moment

Nee, je hoeft je VVV Cadeaukaart niet in één keer te besteden. Je kunt je VVV Cadeaukaart in delen besteden. Het resterende saldo blijft op je cadeaukaart staan na een besteding. Je kunt je saldo checken om te zien wat het actuele saldo op je cadeaukaart is.

Zowel de VVV Cadeaubon als de VVV Irischeque is onbeperkt geldig indien het saldo op de bon in euro’s genoemd wordt, de barcode vermeld wordt, er geen geldigheidsdatum op de bon staat én deel A plus deel B aan elkaar zitten. Beide bonnen zijn niet online te besteden, maar enkel in fysieke winkels.

Een overzicht van deze fysieke winkels vind je hier.

De VVV Cadeaukaart is minimaal drie jaar geldig. Na drie jaar wordt er jaarlijks een beheervergoeding van € 6,- in mindering gebracht op het saldo van je VVV Cadeaukaart. Na drie jaar kun je je VVV Cadeaukaart dus nog steeds gebruiken, alleen wordt er jaarlijks een bedrag in mindering gebracht op het saldo. In tegenstelling tot andere cadeaukaarten die vaak niet langer dan drie jaar geldig zijn, hebben wij hier wel voor gekozen omdat wij het belangrijk vinden dat de cadeaukaarthouders, zolang als redelijkerwijs mogelijk is, gebruik kunnen blijven maken van het saldo op hun VVV Cadeaukaart.

Meer informatie over de geldigheidsduur van de VVV Cadeaukaart vind je hier.

Vanaf 2020 is een wetswijziging doorgevoerd. Dit houdt in dat het tegoed op je cadeaukaart dat je bij een online transactie kunt gebruiken, gemaximeerd is tot €50,-. Is het aankoopbedrag hoger dan €50,-, dan kun je bijbetalen met iDeal of een andere betaalwijze zoals die door de betreffende webshop aangeboden wordt. Heb je meer dan €50,- op je cadeaukaart staan, dan blijft het resterende tegoed gewoon op je cadeaukaart staan en kan je dit gebruiken voor een volgende besteding.

Helaas zijn er oplichters op Facebook Marketplace actief die de koper vragen om een VVV Online Cadeaucode in onze webshop te bestellen en deze naar de verkoper te versturen. Op deze manier betaalt de koper met een online cadeaucode de verkoper, maar de verkoper levert uiteindelijk nooit het product. Stuur een mail naar klantenservice wanneer dit jou is overkomen zodat we alle gevallen kunnen registreren en doe aangifte bij de politie.

Over welk onderwerp gaat je vraag?

FAQ's over cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over de cadeaukaart, de pincode, de geldigheid, etc.?

FAQ's over het besteden van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over het besteden van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over je saldo, de besteedmogelijkheden, activeren, etc.?

FAQ's over bestellen en betalen van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over bestellen en betalen van cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je een vraag over de levertijd, betaalmogelijkheden, je factuur, etc.?

FAQ's over zakelijke cadeaukaarten, bonnen en codes van VVVFAQ's over zakelijke cadeaukaarten, bonnen en codes van VVV

Heb je als bedrijf of reseller een vraag of wil je de VVV Cadeaukaart accepteren?

Staat het antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Vul hiervoor onderstaand formulier in. Je kunt binnen 1 werkdagen reactie verwachten!

Wil je advies ontvangen over een zakelijke bestelling?

Onze salesmanagers helpen je graag met een vrijblijvend advies over jullie zakelijk cadeau!

Telefonisch of per post iets vragen aan klantenservice?

Papendorpseweg 99
3528 BJ UTRECHT
Telefoonnummer: 030 - 307 41 00

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur!