Bedankje

Geef het ideale cadeau!

Dit zijn de top 3 bedankjes

1. Maak zelf jouw bedankje

Met een bedankje verras je hem of haar met een klein of groot gebaar. Of je nou op zoek bent naar een cadeau voor de juf op school, je beste vriend(in) of de buurman die heeft geholpen met verhuizen, een persoonlijke touch maakt jouw cadeau helemaal af.

Personaliseer jouw bedankje door zelf een cadeaukaart te ontwerpen. Upload een persoonlijke foto, voeg een korte tekst toe en maak het af met een mooie cadeauverpakking en persoonlijk kaartje.

2. Verras hem of haar met een online bedankje

Wil jij jouw bedankje snel in huis hebben? Dat begrijpen wij maar al te goed. Met de VVV Online Cadeaucode ontvang je jouw bedankje al binnen 1 uur na bestelling in de mailbox. Ideaal, want zo verstuur je het bedankje gemakkelijk direct naar de ontvanger.

Verstuur jij het online cadeau liever op een ander moment? Ook dat is mogelijk. Kies voor een afleverdatum van jouw keuze en verras hem of haar met de nr. 1 online cadeaukaart. Te besteden bij meer dan 1.250 verschillende webshops.

Het geven van een bedankje is nog nooit zo leuk en makkelijk geweest!

3. Hét bedankje waar je alles mee kan

Bedank jouw zus, collega, stagebegeleider of de vrijwilliger op de club met een bedankje waar je echt alles mee kan. Van fashion tot wellness en van weekendje weg tot restaurantbezoek.

Met de VVV Cadeaukaart bedank je hem of haar met een wereld aan cadeaus en oneindig veel belevenissen. Met de keuze uit meer dan 18.000 (online) winkels, restaurants en uitjes geef je hem of haar het ideale cadeau om zelf uit te zoeken.

Iemand verrassen met een speciaal bedankje? Dan is de VVV Cadeaukaart echt iets voor jou.

Nog meer leuke bedankjes ontdekken? Bekijk dan:

Bedankjes bruiloft

Ga jij trouwen en wil jij jouw bruiloftsgasten bedanken met originele trouw bedankjes? Dan is de VVV Eigen Ontwerp Cadeaukaart hét ideale bedankje voor jou. Je ontwerpt hiermee namelijk helemaal zelf een eigen cadeaukaart. Upload jullie mooiste foto, voeg jullie initialen en trouwdatum toe en maak het af met een persoonlijk bericht. Bestel de VVV Eigen Ontwerp Cadeaukaart gemakkelijk in de webshop en kies zelf wanneer je deze wilt versturen. Zeg nou zelf, een origineler bedankje voor de mooiste dag van jullie leven kan toch bijna niet?

Bedankje juf of meester

Bedankt juf of bedankt meester! Aan het einde van het schooljaar is het een echte traditie om de juf of meester te bedanken met een bijzonder cadeau. Ben jij op zoek naar een leuk bedankje om de juf of meester even helemaal in het zonnetje te zetten? Verras ze met dé breedst besteedbare cadeaukaart van Nederland. Met de VVV Cadeaukaart bedank je de juf of meester met een keuze uit miljoenen cadeaus en belevenissen. Zo kan de ontvanger hét perfecte cadeau uitkiezen op een moment wanneer het hem of haar uitkomt.

Origineel bedankje

Met een origineel bedankje geef je de ontvanger pas echt een blijvende herinnering. En wat is er nou leuker dan het geven van een cadeaukaart waarmee de ontvanger echt alles kan. Met de VVV Lekker & Weg Cadeaukaart bedank je iemand met een echte belevenis en kiest de ontvanger zelf waar(aan) hij of zij de cadeaukaart wilt besteden. Van theater tot bioscoop en van restaurant tot het lokale eetcafé om de hoek.

Babyshower bedankjes

Organiseer jij binnenkort een babyshower? Dan denk je misschien wel aan een leuk kleinigheidje om alle gasten te bedanken. En of je nou een klein of groot budget hebt, met een VVV Cadeaukaart kies jij jouw ideale geboorte bedankje van € 5,- tot € 150,- Vind jouw favoriete babyshower bedankje in het productoverzicht en bestel hem gemakkelijk online in de webshop.

Klein bedankje

Een klein bedankje, een groot gebaar. Ben jij op zoek naar een klein bedankje? Dan zit je met een VVV Cadeaukaart goed. Je kunt jouw favoriete VVV Cadeaukaart namelijk al opwaarderen vanaf € 5,-. Zo bestel je gemakkelijk en eenvoudig een klein bedankje voor hem of haar. Maak het af met een persoonlijk kaartje of voeg een feestelijke cadeauverpakking toe. Geef je liever een online cadeau? Met de VVV Online Cadeaucode geef je de ontvanger dé digitale cadeaukaart van Nederland. Gemakkelijk, snel en geschikt voor ieder budget.